söndag 6 januari 2013

Slut på ledigheten...

Imorgon drar det gång igen, vardagen! Ska bli mycket roligt att få komma tillbaka till skolan och få träffa alla eleverna igen. Har varit ifrån jobbet ca 3 veckor då vi lyckades... bli sjuka sista veckan :( Kändes väldigt tråkigt att inte vara med dem på avslutningen och kunna önska dem en God Jul.

Alice, Adam, Hugo, Felicia, Ann och jag var på julgransplundring i Mellösa i eftermiddag, barnen tyckte det var mycket skoj att dansa runt granen, det tyckte iofs jag med till en början, sen blev det jobbigt ;) Otränad som jag är... Efter ett längre avbrott med fika så for vi hem, Alice och jag käkade pizza och så kom Mormor och Morfar förbi idag igen!
Så mysigt med besök ♥

Sen var det dags att lägga ungen... Väldigt svårt... Först kissnödig, sen hungrig, sen i behov att snyta sig, sen -mamma, tänd en lampa till osv, osv. Lilla gumman, det är inte lätt när man haft jullov och har fått nattsudda ett bra tag. Hon somnade strax efter åtta ändå!
Ska nog snart krypa ner bredvid henne jag med, upp 05,40 imorgon...
 
 
 
 

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar